Mürted Neden Öldürülüyor?

❌ Mürted neden öldürülüyor?

✔ Toplumu pandemiden korumak için.

❌ Ne alaka?

✔ Hastalık bulaşır da, kötülük bulaşmaz mı?

🔹 Virüse yakalanmış kişiyi topluma bulaştırmasın diye karantinaya alırlar.

🔹 İslâm da kötülüğe yakalanmış kişiyi karantinaya alır ki, topluma bulaştırmasın.

🔹 Zihinlerde o kötülük normalleşip, sıradanlaşırsa insanlar artık o kötülüğü yadırgamazlar ve garipsemeden çok rahat işleyebilir hâle gelirler.. 

🔹 İslâm bu yüzden kötülüklerin toplumda alenî, açıkça yapılmasına müsaade etmez.

🔹 Çünkü uluorta yapılan kötülük, zihinlerde alışkanlık peyda ettiği için çok kolay işlenir hâle gelir. Toplumun tamamı o kötülükle enfekte olur. 

🔹 Küfre dönerek, İslâm'a ihanet etme kötülüğüne bulaşmış mürtedler bu yüzden karantinaya alınırlar.

🔹 Karantinaya alınmış bir hasta, "Topluma bulaştırmak benim özgürlüğüm, size ne, çıkarın beni buradan!" diyebilir mi?

🔹 Başkalarını tehlikeye atma özgürlüğümüz var mı bizim? Başkalarına hastalık bulaştırma hakkımız var mı? 

🔹 Kötülüğü bulaştırmaya da hakkımız yok işte. "Hastalık benim hastalığım, size ne! Canımın istediğine bulaştırırım!" demenin adı özgürlük olmuyor.

🔹 Devlet de; "Bırakın o hastayı, ölümcül virüsü rahatlıkla herkese bulaştırsın, kim ölürse ölsün, kalan sağlar bizimdir!" diyebilir mi?

🔹 Biri de çıkıp demez mi; "Bu özgürlük değil, aksine toplumun yaşam hakkını gasp ve ihlal etmektir!" diye..

🔹 Aynen bunun gibi; irtidat kötülüğüne yakalanmış mürtedler toplumdan izole edilir, millet enfekte olmasın diye.

🔹 Önünde iki yol var; ya tevbeyle tedavi olup iyileşecek, toplumun arasına salınacak..

🔹 Veya İslâm'a dönmek istemiyorsa da, bunu alenî yapmayacak. Çünkü alenî yaparsa topluma bulaşır.

🔹 Kimsenin haberi olmadan yapınca, zihinlerde normalize olup, yaygınlaşmaz ve kötülük salgını patlak vermez.

🔹 Yani hakiki tevbe etse de, gizlice küfrüne devam da etse, topluma bulaştırma gibi bir zararı olmaz, kimse de ona dokunmaz.

🔹 Ama "Virüsü herkese bulaştıracağım, dışarı çıkıp herkesi enfekte edeceğim, toplum salgından kırılacak!" diye ısrar ederse;

🔹 Kimse de ona; "Tabi kardeş; özgürlüğün var sonuçta; buyur yol senin, önüne gelene virüs bulaştır, millet hastalıktan kırılıp dökülsün, lafı mı olur, tabi ki en doğal hakkın toplumu öldürmek.." deyip topluma salmaz..

🔹 İslâm niye salsın? Virüs bulaşır da kötülük bulaşmaz mı? Bıraksın da; toplum tümüyle enfekte olup patır patır dökülsün mü? 

🔹 Toplumun sağlık özgürlüğü ne olacak peki? Bir kişi için tüm toplumun bu özgürlüğü baltalanıp riske atılır mı?  

🔹 Bir devlet nasıl ki halkının sağlığı için, virüs kapmış olanları zorla karantinaya aldı diye eleştirilemezse, İslâm da; toplumunun manevî sağlığı için, kötülük virüsü kapmış olanları zorla karantinaya aldı diye eleştirilemez. 

🔹 Virüs bedeni öldürüyorsa, kötülük de ruhu öldürüyor çünkü. Virüs yaymanın da, kötülük yaymanın da özgürlüğü olmaz bu yüzden. 

🔹 Tüm bu seçeneklere rağmen tevbeye de, gizli yapmaya da yanaşmıyorsa, toplumu enfekte edip öldürmesindense, siz onu öldürürsünüz. 

🔹 Toplumun manevî hayatı onun maddî hayatından daha ucuz değil çünkü..Koskoca bir toplum, tek bir şahsa feda edilecek kadar değersiz değil çünkü.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadın Kocasından İzinsiz Evden Çıkamaz mı?

Kâbe Konya'da Olsaydı..

Hz. Ömer Hiddeti ve Hz. Osman Şefkati..