Mürted Neden Öldürülüyor?
❌ Mürted neden öldürülüyor?
✔ Toplumu pandemiden korumak için.
❌ Ne alaka?
✔ Hastalık bulaşır da, kötülük bulaşmaz mı?
🔹 Virüse yakalanmış kişiyi topluma bulaştırmasın diye karantinaya alırlar.
🔹 İslâm da kötülüğe yakalanmış kişiyi karantinaya alır ki, topluma bulaştırmasın.
🔹 Zihinlerde o kötülük normalleşip, sıradanlaşırsa insanlar artık o kötülüğü yadırgamazlar ve garipsemeden çok rahat işleyebilir hâle gelirler..
🔹 İslâm bu yüzden kötülüklerin toplumda alenî, açıkça yapılmasına müsaade etmez.
🔹 Çünkü uluorta yapılan kötülük, zihinlerde alışkanlık peyda ettiği için çok kolay işlenir hâle gelir. Toplumun tamamı o kötülükle enfekte olur.
🔹 Küfre dönerek, İslâm'a ihanet etme kötülüğüne bulaşmış mürtedler bu yüzden karantinaya alınırlar.
🔹 Karantinaya alınmış bir hasta, "Topluma bulaştırmak benim özgürlüğüm, size ne, çıkarın beni buradan!" diyebilir mi?
🔹 Başkalarını tehlikeye atma özgürlüğümüz var mı bizim? Başkalarına hastalık bulaştırma hakkımız var mı?
🔹 Kötülüğü bulaştırmaya da hakkımız yok işte. "Hastalık benim hastalığım, size ne! Canımın istediğine bulaştırırım!" demenin adı özgürlük olmuyor.
🔹 Devlet de; "Bırakın o hastayı, ölümcül virüsü rahatlıkla herkese bulaştırsın, kim ölürse ölsün, kalan sağlar bizimdir!" diyebilir mi?
🔹 Biri de çıkıp demez mi; "Bu özgürlük değil, aksine toplumun yaşam hakkını gasp ve ihlal etmektir!" diye..
🔹 Aynen bunun gibi; irtidat kötülüğüne yakalanmış mürtedler toplumdan izole edilir, millet enfekte olmasın diye.
🔹 Önünde iki yol var; ya tevbeyle tedavi olup iyileşecek, toplumun arasına salınacak..
🔹 Veya İslâm'a dönmek istemiyorsa da, bunu alenî yapmayacak. Çünkü alenî yaparsa topluma bulaşır.
🔹 Kimsenin haberi olmadan yapınca, zihinlerde normalize olup, yaygınlaşmaz ve kötülük salgını patlak vermez.
🔹 Yani hakiki tevbe etse de, gizlice küfrüne devam da etse, topluma bulaştırma gibi bir zararı olmaz, kimse de ona dokunmaz.
🔹 Ama "Virüsü herkese bulaştıracağım, dışarı çıkıp herkesi enfekte edeceğim, toplum salgından kırılacak!" diye ısrar ederse;
🔹 Kimse de ona; "Tabi kardeş; özgürlüğün var sonuçta; buyur yol senin, önüne gelene virüs bulaştır, millet hastalıktan kırılıp dökülsün, lafı mı olur, tabi ki en doğal hakkın toplumu öldürmek.." deyip topluma salmaz..
🔹 İslâm niye salsın? Virüs bulaşır da kötülük bulaşmaz mı? Bıraksın da; toplum tümüyle enfekte olup patır patır dökülsün mü?
🔹 Toplumun sağlık özgürlüğü ne olacak peki? Bir kişi için tüm toplumun bu özgürlüğü baltalanıp riske atılır mı?
🔹 Bir devlet nasıl ki halkının sağlığı için, virüs kapmış olanları zorla karantinaya aldı diye eleştirilemezse, İslâm da; toplumunun manevî sağlığı için, kötülük virüsü kapmış olanları zorla karantinaya aldı diye eleştirilemez.
🔹 Virüs bedeni öldürüyorsa, kötülük de ruhu öldürüyor çünkü. Virüs yaymanın da, kötülük yaymanın da özgürlüğü olmaz bu yüzden.
🔹 Tüm bu seçeneklere rağmen tevbeye de, gizli yapmaya da yanaşmıyorsa, toplumu enfekte edip öldürmesindense, siz onu öldürürsünüz.
🔹 Toplumun manevî hayatı onun maddî hayatından daha ucuz değil çünkü..Koskoca bir toplum, tek bir şahsa feda edilecek kadar değersiz değil çünkü..
Yorumlar
Yorum Gönder